Terugblik op onze eerste maand hier - Reisverslag uit Soldiers Point, Australië van Irene Winden - WaarBenJij.nu Terugblik op onze eerste maand hier - Reisverslag uit Soldiers Point, Australië van Irene Winden - WaarBenJij.nu

Terugblik op onze eerste maand hier

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

05 November 2015 | Australië, Soldiers Point

Op maandag 5 oktober vertrekken we vanaf schiphol, na lang afscheid te hebben genomen van onze familie, vrienden en vriendinnen. Wat ontzettend lief dat jullie er waren. (eerlijk gezegd zag ik dat zo tegenop dat ik tegen iedereen had gezegd: kom maar niet dan moet ik zo huilen). Maar uiteindelijk hoort dit erbij, en geeft het toch aan hoeveel mensen echt om ons geven.

Na een korte vlucht (7 uurtjes) komen we aan op Dubai, hier hebben we een tussenstop van 3 uur om daarna door te vliegen naar Sydney. Een vlucht van ruim 15 uur. Lekker bezig zeg maar.

Al snel hadden we al onze bagage en konden we richting autoverhuur voor een busje. We hebben namelijk naast 6 koffers ook nog eens 2 racefietsen bij ons en dat past niet in een fiat panda....
Busje gehuurd en dan z.s.m. Sydney uitrijden om een trip van nogeens 3 uur autorijden aan te gaan.
Gelukkig heeft Art al vaker links gereden dus alles verloopt top.
We hebben hier een tijdsverschil van 9 uur dus reken maar uit. Woensdagochtend 7 oktober rijden we dus richting ons tijdelijk adres in Soldiers Point.
De rit verloopt spoedig en na de sleutel ophalen bij de verhuurder gaan we onze woonplek dan eindelijk zien.

Wat een prachtige plek, een appartement op de eerste etage met een mega groot balkon. Nou jongens hier houden we het de komende 3 maanden wel uit.

Ik ga stoppen met schrijven.